Headlines News :
Home » » مرتضى منصور: الأمن المركزي اقتحم بيتي لكنهم "اتعموا" ولم يروني وأنا بأصلي انا وابني أحمد

مرتضى منصور: الأمن المركزي اقتحم بيتي لكنهم "اتعموا" ولم يروني وأنا بأصلي انا وابني أحمد


حتي المستشار مرتضي بقي شيخ فقد قال المستشار مرتضى منصور أن 30 سيارة أمن مركزي أحاطت منزله للقبض عليه، وأنهم دخلوا فتشوا منزله لكنهم "اتعموا مشافونيش وانا بأصلي انا وابني أحمد"، وحين استنكر الإبراشي حديث مرتضى قائلا، "هل أنت من أولياء الله الصالحين"، رد عليه المحامي الشهير "أنت ما تعرفش يا وائل اللي بأدعي عليه بيحصل له إيه؟". 


وقال مرتضى إنه لم يهرب ولم يختف وأنه تقدم بشكوى ضد وزير الداخلية السابق اللواء محمد ابراهيم ، بعد ان صرح بانه سوف يقبض عليه خلال خمس دقائق . 

وأضاف" لو كلموني بأدب أو اتصلوا وقالوا تعالى كنت هروح ،انا حزين لان الاعلام كتب إني فص وملح وداب وإن الداخلية مش فشلت في القبض عليا ،دول حاصروا البيت ثلاث شهور وفتشوا عربيتي ومرات ابني فتشوها". 

وتساءل منصور " هي دي الشرطة اللي انا ودافعت عنها ، وازاي اسلّم نفسي وانا اخدت براءة غيابي وأنا قلت معملتش حاجة".

المصدر :وائل الابراشي

: شــــارك أصـــدقــائـــك

شاركنا علي الفيس بوك

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2012. طازة - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger